Op zaterdag 10 juni 2023 vond de 2e editie van de Badeendjesrace plaats, weer in Naarden Vesting. Het gaat om een inzamelingsactie voor een goed doel door een aantal Lionsclubs uit het Gooi en Almere. Er is € 20.000,- opgehaald voor zwemles voor kinderen in Almere en het Gooi, waarvan de ouders dat niet kunnen betalen.

Landelijke actie 2019

Op 13 april 2019 hebben de drie Almeerse Lions/LEO's-clubs en Lions Club Gooiland meegedaan aan de landelijke actie voor de Stichting Semmie.

Het was koud op 13 april 2019, toen we samen met Veritas en LEO-club Ventus Novum en met Lions Club Gooiland nagels hebben gelakt. Dit was in het kader van een landelijke Lions actie voor de Stichting Semmie. We hebben op twee plaatsen gelakt: op de Kemphaan en in het centrum van Almere.

De totale opbrengst in het land van € 250.000 is door de internationaal President van de Lions, Gudrun Bjort Yngvadottir (1e van links), overhandigd aan Diana Monissen, CEO van het Prinses Maxima Centrum voor Kinderoncologie te Utrecht (2e van links).